۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

آیت الله نوری همدانی:

تحولات منطقه با هوشیاری رصد و تبیین شود

تحولات منطقه با هوشیاری رصد و تبیین شود

قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: تحولات منطقه و جبهه مقاومت با دقت و درایت رصد و تبیین شود تا دشمن جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر سه شنبه در دیدار با تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند این نیرو گفت: امروز امنیت موجود در کشور به‌واسطه این جانفشانی هایی است که نیروی انتظامی انجام می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت خدمت به مردم افزود: یکی از مهمترین خدمات، ایجاد امنیت است و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

وی با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیر مؤمنان (علیه السلام) که حضرت به مالک اشتر می‌فرمایند: قلبت مملو از محبت مردم باشد و در خدمت به مردم از نزدیک‌ترین جا تا دورترین نقطه تفاوت نباشد زیرا یا برادر دینی تو هستند یا همنوع تو هستند.

آیت الله نوری همدانی گفت: شهر قم دارای جایگاه و اهمیت خاصی است و در روایات تأکید شده اهل قیام هستند و قیام حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را نصرت می‌کنند.

وی شرایط زمان و تحولات منطقه را مهم دانسته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت افزود: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن که هدفش از بین بردن دین و ارزشها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر است جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

کد خبر 6250801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha